sobota 7. novembra 2009

To NAJ - Trapasy

Oslintaný idol
Raz, keď som išla do školy, bola som taká unavená, že som ledva došla na zastávku. Nastúpila som do autobusu a stihla som si všimnúť, že tam bol aj môj idol. Postavila som sa k nemu, ale nevládala som sa na neho ani pozerať, lebo sa mi zatvárali oči. Nejako som zadriemala a nevedela som, ani kde som, keď ma prebral hlasný rehot. Uvedomila som si, že som zaspala a z úst mi tiekla dlhokánska slina. Tá skončila na peknej tvári môjho idola. Tváril sa dosť znechutene, ale jeho kamoš sa na tom neuveriteľne zabával a nazval ma buldog. Dozvedela sa o tom, samozrejme, celá škola a odvtedy mám túto trápnu prezývku!
(Napísala : Buldog)

Voňavky
Keď som mala ísť na rande so svojím priateľom, strašne som sa ponáhľala, lebo som meškala. Narýchlo som sa spravila a vybehla som von, no v tom som si v jednom výklade všimla novú kolekciu voňaviek. Povedala som si, že aspoň jednu vyskúšam. Vyskúšala som ich však aspoň desať, no ani jedna nebola dobrá. Keď sme sa konečne stretli a kecali, nahol sa ku mne, našpúlila som pery a vtom povedal, že strašne smrdím. Prišlo mu z toho tak zle, že ihneď bežal na toaletu. Celá zahanbená som odtadiaľ ušla a už som sa s ním nikdy nestretla...
(Napísala: Nika)

Kozy
Mali sme hodinu prírodopisu. Vždy sme na tej hodine mali obrázky zvierat a usporadúvali sme ich, keď boli pomiešané. Spolužiačke chýbala koza domáca, tak sa ma opýtala, či nemám jej obrázok. Nemala som ho, ale na celú triedu som zakričala:"Nemá niekto dve kozy? Lebo Magde chýbajú." Celá trieda sa pustila so strašného rehotu, ešte aj učiteľka!
(Napísala: Sanny)


Pozdrav z hora
Raz v máji sme šli s kamoškami do školy. Prechádzali sme okolo potravín, kde sedeli deviataci a kecali ako každý deň. Išli sme pomaly, lebo sme mali dosť času. Zastavili sme sa aj pri stánku s časopismi, pokecali sme a zase sme išli pomaly ďalej. Zrazu mi niečo padlo na hlavu. Otočila som sa, lebo som si myslela, že to deviataci po mne niečo hodili-malo to logiku, lebo sme boli kamaráti a také blbosti sme si robili často. Lenže Nika sa začala strašne smiať a ukazovala na moju hlavu. Ja som nechápala. Keď som si chytila hlavu a potom som sa pozrela na ruku, myslela som, že sa asi rozplačem. Na hlave som mala smradľavú značku od nejakého vtáka. Išli sme za roh a ja som si tú nechutinu dávala vreckovkami dole!
(Napísala: MiShElL)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára