sobota 7. novembra 2009

Ďalšie trapasy ;)

Zaseknutá noha
S kamoškou sme raz išli do Šale. Boli sme vonku celý deň až do večera. Domov sme museli ísť mestským autobusom. Bolo v ňom strašne veľa ľudí a ja som stála na schodíkoch. Na jednej zastávke sa otvorili dvere. Mne sa tam zachytila noha, ja som spanikárila a začala som kričať na celý autobus a pokúšala som sa ich zatvoriť. Všetci v autobuse sa začali strašne smiať, no nakoniec mi pomohol jeden chalan. Dvere zostali otvorené a ja som odtiaľ celá červená ušla. Kamoška na mňa síce kričala, nech sa vrátim, ale v tej chvíli som už nič nechcela počuť!
(Napísala: Klea)

Nepochopila som
Bola som šiestačka a mali sme hodinu prírodopisu. Učiteľka ma vyvolala odpovedať. Tak som odpovedala, celkom som to vedela a išla som si sadnúť. Sedela som akurát pred učiteľským stolom. Učiteľka si písala moju známku do klasáku a potom mi podávala ruku. Ja som nechápala, čo chce, tak som jej tiež podala ruku. Pobavene sa na mňa pozrela, v triede nastalo ticho a ona s úsmevom povedala: "No dobre, zagratulujem ti k odpovedi, ale chcela som tvoju žiacku knižku."
(Napísala: Lucia)

Poštár
Raz, keď som bola doma sama, skúšala som si nové plavky. Akurát som sa šla obzrieť do zrkadla, keď vtom zazvonil zvonček. Myslela som si, že je to moja kamoška, a preto som povedala: "Poď opica!" Otvorila som dvere a opäť som išla pred zrkadlo. Kamoška však dlho nechodila, tak som sa išla pozrieť, kde toľko trčí. O-ou!! Zostala som stáť ako mrkva v zemi, lebo tam nestála kamoška, ale pekný poštár s balíkom pre brata. Stála som tam polonahá až do chvíle, kým mi nepovedal, aby som zaplatila. V panike som začala behať po byte v plavkách a len márne som sa pokúšala nájsť nejaké peniaze. Úplne zmetená som zavolala bratovi, z čoho mám balík zaplatiť. Povedal, že ich nechal u starkej na komode. Rýchlo som si prehodila otcov veľký kožený kabát a vydala som sa o poschodie nižšie k starkej. Otvorila som dvere a dlho hľadané peniaze som konečne objavila. Bežala som naspäť domov, o poschodie vyššie. Chudáka poštára som vyplatila a ten so smiechom odišiel!
(Napísala: Kikushteq)

Nesprávne dvere
V našej škole boli v jeden deň chlapčenské záchody v rekonštrukcii, takže chlapci chodili na dievčenské. Kamoška šla na záchod a ja som išla chvíľu po nej. Ale ona už bola v kabínke a ja som nevedela v ktorej, tak som sa oprela o jedny dvere. Chcela som jej oplatiť to, čo mi vždy robí ona- oprie sa o moje dvere a keď ich otvorím, kamoška na mňa spadne. Teraz však dvere prudko otvoril môj idol a ja som naňho spadla! O chvíľu vyšla s úplne iného záchodu moja kamoška a strašne sa začala smiať, keď ma videla v náručí môjho idola!!
(Napísala: Ivka)


Netopier
Išla som raz von s kamoškami. Nebolo kam ísť, tak sme išli na ihrisko. Mám 13 a doteraz som nevedela urobiť netopiera na preliezke. Samozrejme, ako veľká frajerka som sa pred kamoškami chcela predviesť. Zavesila som sa na preliezku a pustila som sa na nej dole hlavou. No moje predvádzanie sa rýchlo skončilo. Ako som tam visela dole hlavou, videla som, ako letí lopta priamo na mňa. Ako inak, lopta mi trafila presne do tváre. Spadla som na zem a nikdy nezabudnem na to, ako sa na mne všetci smiali, aj s mojím idolom.
(Napísala: Deni)





































































































































































































































































































































































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára