nedeľa 15. novembra 2009

TEST - Žiješ zdravo?

Ako si na tom so stravovacími návykmi a celkovo so svojím lajfstajlom? Daj si test!

1. Na raňajky si dávam:
a) Celozrné pečivo so šunkou a zeleninou. (0)
b) Raňajkovať? Nestíham! (2)
c) Nízkotučný jogurt s kúskom rožka. (1)

2. Tvoje hlavné jedlo dňa je:
a) Obed v školskej jedálni. (1)
b) Fastfood po škole s kamošmi! (2)
c) Bohaté raňajky! (0)

3. Cvičíš?
a) Ja? Necvičím ani nešportujem! Je kopec iných vecí, pri ktorých sa dá stokrát viac zabaviť. (2)
b) Každý deň aspoň hodinu. (0)
c) Občas, keď mám na to náladu. (1)

4. Milujem ..
a) .. hovoriť o tom, ako sa strácajú moje nadbytočné kilogramy! (0)
b) .. kupovať si čipsy v miestnom bufete. (2)
c) .. robiť inventúru v chladničke po 18:00. (1)

5. V škole otvoria športový krúžok, no neprihlásiš sa lebo ..
a) .. tvoj kamoš si myslí, že by si nemal/a dostatok času na chodenie von. (1)
b) .. tvoj obľúbený program v telke je práve počas tréningov. (2)
c) .. šport ťa nebaví. (0)

6. Alkohol pijem:
a) Príležitostne, zvyčajne len na nejakej oslave a na Silvestra. (1)
b) Denne! (2)
c) Alkohol nepijem, som abstinent. (0)

7. Denne sa stravujem:
a) Viac ako 4-krát za deň. (0)
b) Nepravidelne, ráno len káva a potom väčšinou až večera. (2)
c) Tak 2-3-krát za deň. (1)

8. Môj spánok je:
a) Krátky a trhaný, zvyčajne musím ráno vypiť veľa kávy, aby som potom celé doobedie neklipkal/a očami. (2)
b) Nedostatočne dlhý, no cez deň fungujem v pohode. (1)
c) Hlboký a ráno mi nerobí problém vstať z postele. (0)

9. Fajčím ..
a) .. denne jednu aj dve škatuľky. (2)
b) .. nefajčím a nie som ani pasívny fajčiar. (0)
c) .. iba ako pasívny fajčiar, lebo všetci okolo mňa fajčia. (1)

10. Môj pitný režim je:
a) Absolútne dokonalý, denne si doprajem minimálne 2- litrovú minerálku a zelený čaj. (0)
b) Nič moc, cez školu nestíham, alebo iba sladené malinovky. (2)
c) Celkom v pohode, ráno kakao a potom čo príde. (1)

1 komentár: