nedeľa 8. novembra 2009

Fóry :D

-Juro, počul som, že rozprávaš dobre po anglicky...
-Áno!
-Tak čo znamená Why ?
-Prečo.
-Iba tak sa pýtam.
(Napísala: NikusiQ)

K zubárovi príde pacient. Doktor ho prezrie a hovorí:
-Nedá sa nič robiť, budeme musieť vŕtať dosť hlboko. Až na nerv!
-Pán doktor, pri tom sa poriadne zapotíte, lebo ja mám nervy v prdeli!
(Napísala: Barusqa)

-Čo si dal hypochonder vytesať na náhrobný kameň?
-???
-Ja som vám to hovoril!
(Napísala: VeroniKa)

Blondínka a brunetka cestujú v aute. Zrazu zastanú a blondínka sa pýta:
-Prečo stojíme?
-Minul sa nám benzín.
-Ty si ale múdra! Ja by som si to určite nevšimla a šoférovala by som ďalej!
(Neznámy autor)

Aký je rozdiel medzi učiteľom a nebožtíkom?
-Žiadny. Zazvoní a idú...
(Napísala: Simona)

Žaba sa opaľuje a ide okolo slon, ktorí na ňu nechtiac stupí. Žaba vyvalí oči a slon povie:
-Čo čumíš, mám nové topánky, nevidíš?
(Napísala: Mima)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára